[:ca]AulaBlog 2018[:]

[:ca]Els dies 6, 7 i 8 de juliol va tenir lloc la XIII trobada de l’associació de docents AulaBlog a Vilafranca (Els Ports). Des de l’organització se’ns va demanar a l’Equip LaceNet que preparéssim una gimcana de geolocalització pel poble per al matí del dia 6. Aquesta gimcana havia de servir perquè els participants coneguessin el poble d’una banda i perquè interaccionessin entre ells de l’altra.

Distribuïts en grups de 3, els participants van conèixer de primera mà com funciona una gimcana del projecte WMCP i quins tipus de proves es poden incloure gràcies a l’aplicació de realitat augmentada. Aplicació que, com sempre, va ser creada per la Dolors Royo de l’EETAC de la UPC.[:es]Los días 6, 7 i 8 de julio tuvo lugar el XIII encuentro de la asociación de docentes AulaBlog en Vilafranca (Els Ports). Desde la organización se nos pidió al Equip LaceNet que preparásemos una gimcana de geolocalización por el pueblo para la mañana del día 6. Esta gimcana tenía que servir para que los participantes conociesen el pueblo por un lado y para que interaccionasen entre ellos por el otro.

Distribuidos en grupos de 3, los participantes conocieron de primera mano como funciona una gimcana del proyecto WMCP y qué tipos de pruebas se pueden incluir gracias a la aplicación de realidad aumentada. Aplicación que, como siempre, fue creada por Dolors Royo de la EETAC de la UPC.[:]